cherrii ♥

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Lina - 18 april 2011 16:33

...vattenkrig!!!    Det är ju så jäkla härligt väder idag så två av mina klasskompisar bestämde sig för att bli lite blöta... Sedan plingade dom på mig och jag fick skämmas i pyamas den latisen jag är! Och sen (jaja, mycket sen och sen och sen osv kag veeet...) fick två killar också från vår klass komma och vi hade ännu ett vattenkrig! Jaa, det var kul... 


  Så efter min lilla sena pizza-lunch kanske jag ska ta och hänga upp den gula hängmattan på balkong en sola mig ännu lite brunare.. Hmm. Härligt.   

Av Lina - 18 april 2011 12:26

Då var det dags för veckans artist igen...   Denna gången fick det bli Lady Gaga. Mest för att hon släppte en ny singel för några dagar sen, Judas. Hon är ju helt säkert känd för er allihop... Hahaha    Menmen... Jadu vad ska jag skriva egentligen?! Det finns inte mycket att berätta med tanke på att hon är så känd... Hmmm.... Jag skriver lite fakta. Höh.


Namn: Stefani Joanne Angelina Germanotta a.k.a 'Lady Gaga'

Ålder: 25 år (född 28 mars 1986)

Album:

  • Born This Way 2011 Ej ännu utkommen! Två singlar har släppts från det albumet: Born This Way och tidigare nämnda Judas

Annat: Vet du hur hon kom på sitt artistnamn? Via Queens låt Radio Ga Ga. Mer annat: Det cirkulerar lite rykten om att Gaga skulle stå i förbund med Satan eller Djävulen och att det skulle hjälpt henne att bli såpass känd. Det finns vissa videos på Youtube där man visar ''bevis'' på det. Exempelvis en del tecken i hennes musikvideos, hur hon gjort tecken osv... Om ni vill kolla på sådana videos så får ni söka efter dom själva. Jag är lättskrämd... xD

En till singel från albumet The Fame Monster; Alejandro.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards