cherrii ♥

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Lina - 4 april 2011 16:17

Nånting hände med min mobil igår...  

Jag fick ett sms ''från comviq''. Det försökte jag naturligtvis öppna eftersom jag HAR comviq. Då hände nåt. Messet gick inte att öppna, istället dog mobilen. Jag gick sen när mobilen vaknat till inkorgen, för att se om messet gick att öppna där istället. Då upptckte jag att jag hade fått 474 stycken ''skadade'' sms till mitt utkast. Försökte radera dom; mobilen dog igeen. Mobil vaknar, jag går till meddelanden igen. 474 meddelande borta från utkast, istället ligger det 474 skadade meddelanden vardera i inkorgen och skickat-mappen.    


Men sen...   

Idag i skolan när jag stod och förbannade mig över det jäkla viruset så dog mobilen... igen.!

Fast när den vaknade så var allt det dumma borrtaaa!!   

Så nu funkar mobilen som den ska igen och allt är frid och fröjd...  


Fast trots dagens genombrott tänker jag kräva en ny mobil i födelsedagspresent... 

Vill ju gärna ha en iPhone 4 eller Xperia arc... 


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards