cherrii ♥

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Lina - 8 april 2011 14:36

Jävla ''populära'' killar. Ä rman fucking ''ful'' enligt dom blir man ett jäkla mobboffer. Det bästa? Jag sitter brevid och snett framför två av dom. Whopee.  

Retas, retas, och retas. Det är vad eras osjälvsäkra liv går ut på. Nått ÄNNU bättre?? Den typ mest hatade personen i klassen använder mig som ret-objekt för att bli kompis med D. Life sucks.  


Man tror att man har hittat tillbaks till någon någorlunda. Två skoldagar senare - bortglömd påvägen hem.  


Ja, jag klagar, jag kanske verkar egoistisk? Jag bryr mig inte om ni tycker så. Hyperaktiva idioter ska inte paras ihop med toppbetygare. Det blir sämst.


 


Btw, I hate Justin Bieber, but his song is stuck in my head.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards