cherrii ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina - 28 augusti 2011 19:50

Hej på'na!


Här blir det ett litet bildlöst inlägg om nåt nytt här på bloggen...

Jag har börjat göra lösnaglar, och tänkte att jag ska lägga upp bilder på naglarna, varje gång jag gör dom. Jag har några naglar jag ska lägga upp, men just nu så bara ooorkaar jag inte föra över bilden från mobilen. Jag håller även på med ett set naglar just nu, som det komemr bilder på när jag satt på dom på fingrarna.

Men ja, det var det ;)

Av Lina - 19 augusti 2011 19:45

Idag for jag och sysslingsdotter Kristin till stan (Göteborg) för lite shoooppiiingnggg!!!


Men här är vad jag köpte: (Förutom mat)

Magtröja med OMG tryck på framsidan och LOL tryck på baksidan

Kappahl 99kr 


Vit långklänning med snörbälte

H&M 99kr


Den vita klänningen Kristin har på sig hade hon inte råd med just då, fast hon ska tjata på sina föräldrar om att få en sån säger hon ;) Och troligtvis ska jag färga klänningen, mamma tyckte att den var alldeles för genomskinlig. Eller nåt sånt... 

Av Lina - 19 augusti 2011 13:24

Igår fick jag Svenska Julförlaget. Idag hitta jag JultidningsFörlaget, femförlag och Bra Förlag. Vad är dagens datum? 19:onde augusti!!!!

Liksom Hellllooooo??? Det kom i oktober förra året och jag tyckte det var tidigt. Skolan har inte ens börjat!!!


 

Tycker dom borde skaffa en almanacka eller två på jultidningsförlagen. Nästa år kommer väl jultidningarna en månad efter årets jul.

Av Lina - 10 augusti 2011 21:22

Världen är ju fan i kaos. Ekonomisk kris, upplopp i England, USAs kreditbetyg (va e de?), svält i Afrika, Norge-grejen, typ krig i Syrien.. osv. Nästan så man börjar tro på 2012 grejen. Fast om jorden skulle gå under blir det fan inte pga av att några jävla planeter står i rad, nej, det blir pga människorna. Seriöst!

           

(Alla bilder är från Google)

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards