cherrii ♥

Alla inlägg under september 2011

Av Lina - 26 september 2011 09:19

Jag sitter nu i skolan med datan och har håltimma.... Men alla sitter vid Jenna och tydligen är jag så himla tråkig. :(



Här ska det egentligen vara en bild.

Av Lina - 26 september 2011 07:17

...rrröda byxor, rrröda byxor.

 


Godmorgon!

Får skjuts till skolan med Jenna idag så jag får lite extra tid att blogga ;) Dagens outfit är nu officielt kvinnoversionen av Skjorta kavaj och rrröda byxor rrröda byxor rrröda byxor. Säger vi.

Av Lina - 24 september 2011 18:41

Eftersom jag inte har något annat att skriva tänka jag säga att jag är galen i apelsin-juice just nu!!!


  

Av Lina - 24 september 2011 13:36

OK. Alla kanske inte kollar på både Vänner och How I Met Your Mother nu för tiden men ändå... Nu till poängen som jag kom o tänka på i... Jag tror det var i förrgår kväll.


Vänner och How I Met Your Mother är otroligt lika.


Tänk på vilka likheter i personlighet, livsstil eller del av serien dessa personer har!


Joey Tribbiani - Barney Stinson

Chandler Bing+Monica Geller - Marshall Eriksen+Lily Aldrin

Ross Geller - Ted Mosby

Rachel Green - Robin Scherbatsky

Och så har vi ju kvar Phoebe Buffay i Vänner också... Fast det finns ingen motsvarighet till henne. Haha :)

 

Mer grejer som är likt är...

Både Rachel och Robin har varit tillsammans med Joey/Barney och Ross/Ted.

I båda serierna så vill både Chandler+Monica och Marshall+Lily ha barn.

Tätt boende. I H.I.M.Y.M bor Ted med Marshall+Lily och i Vänner bor Rachel på andra sidan gången från Chandler+Monica och Ross bor "fönster-i-fönster" med Chandler+Monica.

Både Joey och Barney slutar på -ey.

Både Rachel och Robin börjar på R.

Båda "gängen" har ett visst ställe dom brukar hänga på. (Coffeeshop/bar).

I båda serierna har Ross och Chandler/Ted och Marshall känt varandra sen college eller tidigare.

Båda serierna utspelar sig i New York.


Ärrr detta en sluuummmpp?!


Av Lina - 22 september 2011 20:30

En söt redigerad Jenna, strunta i vattenstämpeln

 


Jag har på sista tiden, eller ja två dagar, provat ett nytt redigeringsprogram, Portrait Professional. Gratis på trial-versionen, fast då kan man inte spara bilderna utan måste göra en skrämdump, men whatever! :D


 

Den första bilden jag redigerade, slutade med att jag förvandlade mig själv till ett typ-emo...


Så himla enkelt är det!

Av Lina - 21 september 2011 15:38

Hejj...

Idag var jag hemma från skolan, typiskt, sa ju det! Så jag fick sova ut 5 extra timmar och det hjälpte mot halsonten! Men så är jag ju snuvig och torr i halsen nu istället... Whaa, skitbra!  


En gammal bild. Riktigt gammal.

   


Om jag ska till skolan imorgon måste jag göra ett bioloigiprov jag inte kan alls...! Önska mig krya!

Av Lina - 20 september 2011 20:15

tjolahopp....


kursiverad stil idag, aj-aj. Har ont i halsen och det är väl lite såhär lågt och slätt jag jag pratar just nu... Och det värsta är att detta definitivt är tecken på förkylning... Innan jag blir förkyld brukar jag få ont i halsen på ett särskilt sätt, och det går inte över. Precis som nu! Jag kommer säkert vara borta från skolan imorgon eller på torsdag... Eller båda dagar... I vilket fall kommer jag missa biologi-provet, NEJ! Det betyder att jag måste göra det på '"läxhjälpen" :( efter skolan. :(

fffyyyyy...!

 


HELLO MR. HÖSTFÖRKYLNING-JAG-BRUKAR-SLIPPA

Av Lina - 19 september 2011 06:48

Hej hej...

Tänkte prova att blogga en gång såhär på morgonen... Innan skolan!

Haha men bara kort... Köttfärspirog till frukost...hemlagad.

Nam... Fast håller inte ihop så bra...

Haha, de va allt, hejdå!


P.S Skoljoggen idag. FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards