cherrii ♥

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Lina - 7 september 2011 21:01

Ni kanske märker lite förändringar här på bloggen..


Jag har ju skaffat ny bloggadress (cherrii.bloggplatsen.se, fast det går att komma hit med den gamla också <3) och tänkte att det då behövdes ny design också. Nu när hösten och vintern kommer också... :3


För er som undrar så gör jag mina designer med googlebilder och picnik.com :D

Av Lina - 7 september 2011 06:58

Godmorgon!!


Varit bloggstop ett tag.... Hmm... det ska ändras.

Idag ska min stackars Venus till veterinären... Hon ska kastreras. Önskar man kunde säga till henne så hon är förberedd :(

 Nåja, det resulterar i att jag får skjuts till skolan eftersom pappa inte kan få i henne i buren, så han hämtar oss, lämnar mig på skolan och åker sen till veterinären med Venus


    Bjuder på två urkassa bilder på dagens outfit ;)


Linnena och jeansen är gamla, munktröjan från Shock har jag visat tidigare

Förresten så står det fel pris på den bilden, det ska vara 498 kr, inget annat ;)


Ha en bra dag! ♥

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards