cherrii ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina - 30 maj 2011 18:23

Min katt är indianhövding!

Ja, jag vet det var en aning random... Fast jag klädde faktiskt ut henne till en söt liten hövding! ^^

 

Visst är hon väl sööt?? Hon är mitt favorit-fotoobjekt med den nya mobilen ;)

Av Lina - 29 maj 2011 13:25

Ok, nu så. Nu så, nu så, nu så. Jag har inte bloggat dom senaste dagarna/veckan, whatevs eftersom att jag i stort sett levt med min nya mobil som dator. Fast där går det tyvärr inte att ladda upp bilder till bloggen, så jag har bara skitit i att blogga! Men nu är jag inne igen, och gör en liten update!


En till anledning till att jag inte bloggat är att jag inte har särskilt mycket att blogga om... Jag lever bara 13 åring. Skola, slappa, skola, slappa, skola, slappa osv...


Men jag har precis skrivit klart min ansökan till Graffiti om att bli reporter... Ska skicka in den någon gång i veckan, oooh, wish me luck!


Jag har egentligen inte något särskilt mer att skriva om... Skriver väl mer när något händer eller jag kommer på något!


Nu ska jag gå och rota runt bland mina mobilfiler efter en video som ska upp på Facebook... Hihihi ^^


Den är från i fredags, då alla 6:orna på skolan var på Bohus Fästning. Vi jobbar med människa-historia-tidslinje-blah på SO:n nu.. Vi fick gå runt fästningen och av nån anledning... (vet fortfarande inte om vi gick fel...?) fick vi gå genom taggbuskar, sniglar, regn, lera det var stup, halkigt... BLÄH! Men sedan så "gifte sig" Becca och Jenna i en "balsal" vi hittade :P Hahaha, det är bröllopsvideon som ska rotas fram ;P


  Genrep inför det stora ögonblicket! :D


  Flashig bröllopstårta, visst? ;)

Av Lina - 24 maj 2011 07:49

Hallo.. ^^ många av mina blogginlägg ett tag framåt kommer tyvärr vara utan bilder. :( jag bloggar från min nya mobil och där går det inte att lägga på bilder... :(( aja tänkte bara säga det.

Av Lina - 21 maj 2011 18:10

Wohoo! Igår var jag och mamma i stan... Liksom... (xD) Och vi hade tänkt gå köpa nya mobilen till mig... Och det gjorde vi... Men it skred up being an XPERIA arc istället för en X10! Jag vill ju hellre ha arc från början så snacka om överlycklig! ^^

Av Lina - 19 maj 2011 18:22

Denna veckan har vi haft Elevens Val i skolan. :) Då har vi fått välja tre saker som vi ska ha på dom tre ''passen'' vi har varje dag den veckan :)

Jag (kände senare) valde fel på dom två första så jag hade...

1. Naturkatastrofer

2. Bokcirkel

3. Scrapbooking


På scrapbooking hann jag med att göra tre stycken denna veckan :D

Stora bilden: Jag, min moster och min kusin för några år sedan :D

Små bilderna från vänster: Mamma, min andra moster och min andra     kusin ♥


Bilder på mig som liten... hee :D


Lite semesterbilder från februari <3 Saknar det redan :o


Av Lina - 19 maj 2011 18:18

Brukar ni också... Ha tråkigt hela tiden...?

Av Lina - 19 maj 2011 15:30

 ♫ Yippie, yay yay, yippie yippie yay! Yippie yay yay, yippie yippie yay! Yippie yay yay, yippie yippie yay yay, yippie yippie yay yay, yippie yippie yay! ♫


Jag har ju ett tag försökt få till mig en ny mobil, särskilt nu sen min W595 blev stulen...

Men nu är det på gång... Nu, nu snart... kanske ungefär om en... vecka.... SÅ SKA JAG FÅ EN XPERIA X10!!! Snacka om o vara överlycklig! ♥ Glädjesuck... :')


Snart min, iiiiihhhh!!!! <3 :D


Men en stor fråga kvarstår... Vit eller svart? Vad tycker ''ni''? :D 

Av Lina - 15 maj 2011 17:38

Ja...Nu har jag börjat fundera på skolavslutningskläder!! Ja, nu en månad innan...! Men men... det bra är iallafall att jag hittat en som skulle vara fin till ett par skor jag köpte i Laos i februari...

  Den klänningen...

  ...med dom skorna! :)


Fast jag vill ha fler åsikter... Vad tycker ni? :s Kanske ska ha en vit sådan klänning istället..

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards