cherrii ♥

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Lina - 15 maj 2011 17:38

Ja...Nu har jag börjat fundera på skolavslutningskläder!! Ja, nu en månad innan...! Men men... det bra är iallafall att jag hittat en som skulle vara fin till ett par skor jag köpte i Laos i februari...

  Den klänningen...

  ...med dom skorna! :)


Fast jag vill ha fler åsikter... Vad tycker ni? :s Kanske ska ha en vit sådan klänning istället..

Av Lina - 15 maj 2011 12:35

Dååå var la sleepover helgen slut :I Josse fick huvudvärk och orkade inte med eurovision-sleepover igår, men då hade Jenna som ersatte :P Vi tänkte ha ''film-lan''... men... Jenna somnar till och från...

Fast var ändå uppe till typ 04:00!! Ja..


Whatevs, tänkte iaf att jag skulle ladda upp en del av dom där bilderna från i fredags som jag sa att jag skulle!! :D

Är inte Jenna och hennes hund Shira söta??? <3 


Det är mestadels bilder på Jenna, för jag är en så awesome fotograf!! XD (jk, jk)



Åååh, vad jag älskar när körsbärsträden blommar! <3


Gräset blir fint också! :D


Fallen 


Körsbärsblomma on close up



               

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards