cherrii ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina - 28 juni 2011 02:47

Suck, inga bilder nu, bloggar i min android... (Förlåt om det låter som skryt... :()Jag ligger sömnlös. Nog inte varit helt frisk och sömnlös någon natt på minst 5 år... Hemskt! :( Och med frisk menar jag ingen feber, inte jetlag, inte förkylning etc...

Av Lina - 27 juni 2011 14:19

Jaa, nu får det bli så...

Eftersom jag är såpass lite inne på datan och såpass mycket inne på min mobil nuförtiden (Där det inte går att ladda upp bilder när jag bloggar) så får det bli så litegrann att jag bloggar när jag känner för det. Ja, så får det bli.


Men, men, en liten update (med bilder) nu då.

Förra veckan - söndag, måndag, tisdag, onsdag - var jag i Kil och hälsade på min sysslingsdotter Kristin :)

Vi tältade! Två nätter! På hennes altan...

  Fina Kristin när vi var i Kil centrum... Och hittade en solfjäder utanför järnvägshuset!


Förr-förra veckan var jag på Gekås Ullared med Jenna. :)

Personligen handlade jag...

So... In Love eDT 100 ml

En jätteskn grå byxdress :D

Badskum o.o'

Deo o.o'

Två basic linnen (svart och vit)

Och massa mer... Men jag kommer inte på vad det va och jag orkar bara inte gå och kolla... Hahaha :D


Ok, vad mer... Dan innan det sov jag över hos Jenna och då gick vi ut på kvällen en stund och tog lite bilder... :D Hon är min modell >:3

      Fint? Allt är taget med 6 mp mobilkamera och ingen bild är redigerad :D 100% natural


Jaoo... Allt för nu? :D


Adda lolcherrii@dayviews/bdb

Av Lina - 22 juni 2011 23:14

Ok, jag hatar att liksom ''fiska röster'' men detta vill jag gärna vinna såå.... Rösta? Snälla? :D


Av Lina - 17 juni 2011 15:27

Wiie!! Kollade ju nuuu in på bloggen för att se om den fanns kvar efter så lång tids oaktivitet (Är det ens ett ord???) och, luck! Det gör den! ^^

Så nu har jag tänkt att försöka få igång den llite igen... Nu med lov och allt... Då borde det ju hända något! Anledningen till -bzzt. ingen aktivitet- Har varit min nya mobil... XPERIA X12 Arc! (loooovveee)


Men. Till. Sorg.

Min mamma har nu åkt hem till Laos och ska vara där nästan hela mitt sommarlov. Det gör mig satans ledsen. Jag är inte med där borta, wiiieeuuuuu sa planet när det flög iväg utan mig.

Så nu är mamma 6 eller 7 timmar ifrån mig. Det kostar en massa att ringa därifrån/dit så jag måste vänta på att hon ska få tillgång till Skype. Hon ska jobba som trädgårdsmästare för mina mostrar. Det är ddet hon ska göra hrla sommaren. Utan mig. Jag får vara hos pappa. Jag trivs inte här. Sådetsånuvetniattjagärpissoffledsen. Gråt gråt gråt.

  Älskling mami och jag när vi var i laos i februari i år <3

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards