cherrii ♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina - 31 juli 2011 17:56

Detta är inget vettigt inlägg direkt... Tänkte bara säga att när jag inte skriver nåt på ett tag har jag helt enkelt inget att skriva om.


Wow vad intressant inlägg!

Av Lina - 28 juli 2011 18:13

Jag erkänner. Jag vill bli modell.


Vad mer ska man säga?


Nu till nåt annat :D

Igår till idag sov jag över hos Jenna... Vi hade tänkt dygna, men för tredje gången gav hon upp. :(

Men vi hade roligt iallafall... Vi käkade Ben & Jerry's, tog modellbilder, badade... Badade gjorde vi idag. I en babypool :D Hahahahaha! Men skönt var det, varmt som saatan idag, särskilt i Nödinge! Dum som jag var solade jag bara ryggen, så nu är jag mörkt brungrå på ryggen och ljus brun på ''framsidan''... D:


Men, jag hade iallafall tänkt att jag ska bjuda på en del av bilderna vi tagit!

Förlååt så mycket att ingen bild är roterad...! :(

Startade upp med den dyraste (men absolut godaste!) glassen... :D Och sen var det fotosession...


Vilddjuret är på jakt... Rawr! 


      Tittut! 


Yin et Yang 


Jennas absoluta favoritbild! 


"Only I can live forever..." 


      Hot or what? <3 


Den där slangen... Hade ett eget liv. 


    Jag vet! Två tonårstjejer i en babypool är superduper!!!

Av Lina - 26 juli 2011 23:39

Nu är jag hemma igen... Har jag sagt att jag skulle till Lysekil? I vilket fall som helst så var jag där lördag-måndag :D Min faster har hyrt en sommarstuga där, som vi var och hälsade på!


Men det är helt ointressant. Dagen innan det var jag i Göteborg med Lisa...

Fast det är också ointressant. Men.. Jo! Nu rotade jag fram något värt att skriva om i min hjärna! :D


Idag drog sig jag och Josse till bion... Baksmällan del 2 såg vi.

Underbar. Bangkok+humor= I love it!

Ojdå, coola Mr. Chow var inte med på affischen... Då får han en egen bild! :D




Men väntaa!!! Inlägget är inte slut! För... Ingen bio utan stan!!!


Men jag handlade på presentkort! Det räknas inte...? Gör det? Nej! >:D

Den grejen jag ville visa upp var iallafall en ursöt munkjacka från Shock...


 

Fast jag ska nog åka tillbaks och byta storlek... Dels för att den var tight och dels så att jag kan ha den länge... För då blir det ju värt pengarna, va? :D

Av Lina - 19 juli 2011 13:54

Heyy :)

Jag vet att uppdateringen är kass O.o' Men jag ska försöka komma igång igen!!! Öh! Och det är egen vilja!

Menmen.


Jag är hemma från Stadium Sports Camp nu :D Världens bästa läger, ska sååå göras om!! <3 Träffade massa nya vänner, gud vad kul man kan ha med 08:or, italienare, norrlänningar och skåningar! :D

Tisdags-nicklas, File/lill-fille, philip, ninni, cissi, sonja, my, elin, david, gustav, hampus gluggis, elias, lukas! Ja, och så alla ledarna förstås <3

Naaw, vad jag saknar lägret, men det får man vänta ett år på ;)

Grupp 62 FTW


Och nu blir det lite bilder...

    Första kvällen på lägret med GBGs-tjejerna Tilda, Frida och Klara


Fast sen började jag vara med ''gänget'' ;)  Snacka om att vi hade kul!  Och så Elins åhsåmysiga WARP-onepiece :D Sry, att bilden inte är roterad... Och så några av dom härliga ledarna förstås!!! :D <3


Gud, vad jag redan saknar lägret. Eller har jag redan sagt det...? 

Av Lina - 11 juli 2011 12:42

Hej! Gör bara en mini-update från lägret :) Ska gå och träna nu, men nu vet ni var jag är, haha :D Bloggar mer sen ;)

Av Lina - 9 juli 2011 18:30

Hej där!! :)


Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på vad jag handlat i onsdags, så det löftet ska jag hålla ;) Inte för att jag shoppa särskilt mycket intressant... Sisådär en två-tre ''intressanta'' grejer... Trots det lyckades jag komma upp i nästan 500 kr... :$


Här kommer pictures!!!


  En magtröja från JC What's Stoppping You? + änglavingehalsbandet från Ur&Penn...

  ...och den nya PUMA parfymen jam :)


Blev rätt nöjd med mina inköp ändå :D Särskilt parfymen faktiskt... Eller mest tröjan... Näej, parfymen. Eller tröjan. Eller... båda.


Iallafall så var det jag tänkte säga att jag imorgon åker till Stadium Sports Camp för att träna gymnastik två gånger om dagen i en vecka... Och jag som aldrig tränar överhuvudtaget vanligtvis. Aj då. 

Men ni får önska mig lycka till! Haha. Om ni vill fortsätta ha uppdateringar från mig (lite oftare) så bevaka gärna lolcherri på bdb/dayviews.com!!! :D Plölölölöleasanasa? (Översättning: Snälla?)

Av Lina - 6 juli 2011 00:30

Jaa... Inga bilder nu som ni kanske förstår. Men tänkte uppdatera lite ;)Det var ju tänkt att jag och Josse skulle till stan igår på sommarrea och så skulle jag lägga upp bilder idag... :) Men vi ändrade det... Så vi ska till stan imorgon istället ;) Bilder kommer förmodligen då ikväll eller i övermorgon.... Jaa, jag har lite vrickad tidsbild såhär mitt i natten... Huhu. Men det är iallafall det ;)En bättre update kommer nog ikväll från datan :D MED bilder! <3

Av Lina - 3 juli 2011 15:42

Kände mig på blogghumör nu.

*blogg, blogg, blogg, blogg*  


Men vafan? Vad ska jag skriv om? Update.


OK, imorgon ska jag till Göteborg med Josse!!! <3 Somamrrean kommer väl snart ta slut, och jag har ännu inte varit där!! O___O Så det kommer nog bli lite panikshopping...   


Och så... Om en vecka sticker jag till Norrköping för att vara på Stadium Sports Camp! Så då kan jag garantera ingen blogguppdatering på en vecka... Iallafall inte med bild. Eller finns det datorer där? O.o

Iiiiallafall så komemr det att bli kuuulllll!!!! :D


Men men. Back to tomorrow. (Stavade jag rätt? Det ser så fel ut)

En sak jag definitivt ska leta upp och köpa är en magtröjaaaaa!!!!!!!! Har sååå velat ha en länge, och hittade en på JC! Men den var för dyr... Iallafall för den budgeten jag hade då. Hmpf. Men nu har jag kollat upp fyra stycken på nätet i förvääg!! <3

Och någon av dom tänker jag köpa. Förmodligen den från JC eller den från Bik Bok... (I wont say och den blåa)

Japp, ni ser rätt, den Fighting for peace is like fucking for virginity. kommer från kandeeshop.se. Alltså kan jag inte köpa den imorgon..


Någonting ska jag iallafall inhandla imorgon... <3 Bilder från min reaskörd kommer nog upp på tisdag :D




!XXXXXXXXXX <--- Kolla in kryssen! ;)

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards