cherrii ♥

Alla inlägg under april 2011

Av Lina - 27 april 2011 18:54

Supersry men det komemr bli riktigt dålig update hela veckan.. ''/

Har ganska fullt upp nämligen... Liksom... ja...

 

Av Lina - 26 april 2011 17:20

Wehew, äntligen har jag fått igång mig själv till att ladda upp helgens bilder!   Så medan minneskortsläsaren går igång så tänkte jag göra ett liiteet inlägg häär ;) Huhuhu :D

Av Lina - 25 april 2011 19:31

Kära nu ganska få läsare...

För att göra min blogg mer ''känd'' ska jag sätta in en grej ^^

Varje gång jag får ett nytt besökarrekord ska jag göra något särskilt för er! ^^ Kanske ett lotteri, en särskild bild, ett videoblogginlägg... eller något sånt  

Så hjälp mig att höja besökarrekordet! Länka till era vänner, lägg upp på era bloggar, Facebook sidor, bdb, osv! Hjälp ChewTheCherries att bli större :D

  Mitt nuvarande besökarrekord: 20

Av Lina - 23 april 2011 11:55

Heej! Jag har massor att skriva om idag men jag kan inte ladda upp bilderna!    Min minneskortsläsare är hos mamma, mobil-usb sladden vet jag inte var den är (oops...), och bluetooth anslutningen fungerar inte!   

F***ing data-bluetooth-jävel.   

Av Lina - 22 april 2011 10:13

Tänkte bara uppdatera lite... SÅ ni vet att ja leveerrrr (lol?)

Igår va jag med lisa... osv...

Ähmen vettefan vad jag ska skrivaa!!!!!!   

Av Lina - 20 april 2011 19:56

Yewheew! ^^ Har nu målat mina naglar! ^^ Hihihihiiiii xD

Det var så längesen jag fixade naglarna... Ända sedan jag var i Laos!    Då gjorde jag svartvita lösnaglar men jag tog inte hand om dom så bra så dom lossnade ganska fort...   

Ovan: Mina lösnaglar i Laos, första gången, snyggigaaa!!!  


Ovan: Mina nymålade naglar nu... Dålig kvalité, jag vet men hallå! Jag har ingen systemkamera...!   Fick bli polkarandigt denna gången  



Kollade in Fokis naglar tidigare idag innan jag målade mina egna naglar och nu blev jag väldans sugen på att börja med att göra naglar!   

Wäääää!!!!! Mamma, låt mig köpa in material m.m. Jag vill göra så söta elr snygga naglar sååå!!!!

Av Lina - 20 april 2011 14:09

Jaa... jag är med på en väldans massa sidor där man kan värva, få folk att använda koder osv. för att man själv ska få låtsaspengarna på den sidan.

Jag tänkte göra ett litet... ''reklam-inlägg'' till (ibland...eller ja... oftast) fördel för mig och dig.. ^^ Sååå... Here We Go!

(P.S. Detta inlägg kan bli lite tråkigt om ni ska läsa det men ni kan väl ändå kolla igenom om det är något som intresserar er? :D)


Gratismakeup.se (Värvning)


Rabattkod vid köp av IMVU credits på imvu.com: GF558GM9WT

Vill du bli medlem på IMVU? Meddela mig innan och ange din e-mail adress så skickar jag ett värvningsmejl till dig ;)


Gratisbio.se (Värvning)


MyYearbook värvning


Mer annonser(När ni klickar på dom får jag poäng, huhu ;]):








    

____________________________________________________________


SLUT :D

Av Lina - 18 april 2011 16:33

...vattenkrig!!!    Det är ju så jäkla härligt väder idag så två av mina klasskompisar bestämde sig för att bli lite blöta... Sedan plingade dom på mig och jag fick skämmas i pyamas den latisen jag är! Och sen (jaja, mycket sen och sen och sen osv kag veeet...) fick två killar också från vår klass komma och vi hade ännu ett vattenkrig! Jaa, det var kul... 


  Så efter min lilla sena pizza-lunch kanske jag ska ta och hänga upp den gula hängmattan på balkong en sola mig ännu lite brunare.. Hmm. Härligt.   

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards