cherrii ♥

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Lina - 10 april 2011 17:11

Panic! At The Disco... Dom måste bara va världens bästa. I min värld. För tillfället. Hääähähähähähähähä!!!    JAG DAMPAR AV öh.. jag vet inte. Hm, ursäkta. Tänkte bara göra en liten update, eftersom jag vanligtvis skriver antingen en eller flera gånger om dagen. Så då tänkte jag att jag kan införa något: Veckans artist/band! Huh? Blir det bra? om det blir bara pajj, slutar jag med det.  


Menmen, denna veckas artist blir i sånna fall Panic! At The Disco. deras videor är.. speciella. Väldigt coola och bra tycker jag. Dom släppte nyligen ett nytt album Vices & Virtues innehållande bla singeln The Ballad Of Mona Lisa. Den tycker jag är bra :3 Dom har en del roliga och långa låttitlar, typ Lying is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off, The Only Difference Between Matyrdom And Suicide is Press Coverage och There's A Good Reason These Tables Are Numbered Honey, You just Haven't Thought Of It Yet. Av dom gillar jag den första mest. Förutom dom jag har nämnt gillar jag även Build God, Then We'll Talk. Men den allra bästa låten är ändå... I Write Sins Not Tragedies.    En del kalalr dom för ett emo-band... ja i så fall gillar jag väl emo musik då!  


En annan låt av ''P!ATD'' - But It's Better If You Do

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards