cherrii ♥

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Lina - 16 april 2011 17:27

Jajaja... Jag ändrar designen väldigt mycket jag vet men det känns som om jag aldrig riktigt får till det... Plus att nu när våren och ljuset kommer kan jag ju inte ha kvar den där mörka designen! Det kändes.. Pöh!

Denna gången har jag även uppdaterat min bloggadress då den gamla var påhittad i en impuls, höhö...   Den nya adressen är http://chewthecherries.bloggplatsen.se och likaså bloggnamnet. Fast du (om du är en av mina ''gamla läsare'') har nog märkt att det även går att använda den gamla adressen för att komma hit   Fast jag vill nog att ni försöker börja använda den nya adressen iallafall... Ifall jag skulle få för mig att byta namn IGEN....   Nåväl, jag vill ha era åsikter (Äkta åsikter) om den nya designen sååå... kommentera gärna! ^^ Jag kommer inte att godkänna kommentarer som inte har med designen att göra eller verkar oriktiga. 

Av Lina - 16 april 2011 12:43

Ni kanske har hört? Lady Gagas nya singel Judas kom ut igår och spelas snart på NRJ och finns även att köpa på iTunes! Personligen blev jag helt galeen igår kväll när jag fick höra slutet på den.. Och snart ska jag höra hela!!! (Lyssnar på NRJ webbradio)   


  Publicerar ett skärmklipp från slutet av Gagavision no. 42 på Youtube där hon visade det officiella omslaget till Judas.   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards