cherrii ♥

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Lina - 9 april 2011 17:48

Gööh, blööh, pööhh, köööh, rööh, tööhh.. äh vafan håller jag på med? 


Var. Idag i stan (Göteborg för mig)... Med Josse... Köpte. Inte. Ett. Skit. Den lilla shopaholicdivan inom mig höll på att explodera och shoppa upp dom små 100 kronorna jag har!    OMG... uss... Hur kan man vara så pank???? För när jag har pengar blir jag shopaholic... och när jag knappt har pengar blir jag så jävla snål så jag knappt äter lunch... Josse tycker jag är jobbig...


 

Jag i Bangkok i februari...Då hade jag pengar.


Skönt att det är min födelsedag så snart! Då kan jag roffa åt mig alla pressisalissarna (<--- fråga inte) som jag hoppas innehåller en ny mobil..? (Xperia Arc, tack!  ) Kanske en bekräftelse på en Vogue prenumeration...En egen data.. Kanske en OnePiece - Jump In... lite presentkort och pengar kanske..?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards