cherrii ♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina - 2 juli 2011 21:43

Nu har mohammedialdebis.blogg.se en helt fantastisk tävling igång.

Man kan vinna två biljetter till Britney Spears konsert här i Sverige i höst! :)

Om du som jag gärna vill vinna så finns tävlingen på här. :D

  Bilden är tagen från images.google.se

Av Lina - 1 juli 2011 18:21

Jag deltar i en tävling för att vinna Juicy Couture-produkter på Carolines Mode

                                                  




Min motivering: Jag är absolut en Couture Couture-fashionista. Kör på på mitt sätt utan att bry mig om dom andra. Om jag ibland känner för någonting, kan jag explodera ut i ett flumm som ingen fattar.  

Jag älskar mode och skulle om jag hade råd ha helt fullt i min garderob med Juicy Couture, Michael Kors, Gucci etc.


Min stil är väldigt varierad, ena månaden kan jag vara en casual fashionista, nästa goth, därefter nästan prinsessaktig. Men mina rosa converse är alltid en trogen vän, likaså väskan. Lämnar jag huset utan en väska med smink, plånbok, nycklar, mobilen och tuggummi kan närmast få panik. Om jag hade en sådan snygg Juicy-väska skulle det på en gång bli min allra bästa vän.     

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards