cherrii ♥

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Lina - 18 september 2011 20:02

Hallooojjsss...

Igår var jag inne i Göteborg med Jenna och Julia eftersom Jenna skulle pierca naveln... Vilket hon gjorde (bild här) :)

Vi shoppade lite efteråt, jag är rätt så pank så jag köpte bara en munkjacka från BikBok för 79 kr

(ful bild)


Jenna däremot, shoppade loss. Julia köpte en iPad väska.. Hon har fått en vit iPad 2, från sin skola det jäkla fubbot! D:


Härmed följer lite bilder från igår...

    Jenna suktar efter alla snygga piercingsmycken..       En total mongo-bild...


Sen idag drog jag till stan igen, med Josse denna gången :)

Än en gång, jag=pank. Men idag shoppade Josse! Stolt kompis bakom datan...!!!!! :D

Både igår och idag var jag med respektive kompisar och provade OnePiece i Göteborgsbutiken i Arkaden! Jag hittade två favoriter... Kärlek!!!

  OnePiece College Navy och OnePiece USA Flag... Majhgooshhh, så snygga!

Jenna och Julia provade också varsin igår, OnePiece lusekofte Grå/Rosa och Rosa/Vit

 

Skön helg det har varit... <3

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards