cherrii ♥

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Lina - 7 december 2011 23:06

Gud, har lite smått julklappspanik nu! Inte en enda julklapp köpt!!! Någon som har några julklappstips till 13-åriga tjejer under 100 kr? Hahahaha...


Om idag, trodde verkligen jag hade tagit några bilder, men nej. Så... Bildlöst idag, tyvärr. Hade annars jättekul hos Jul(i)must (teatergruppen) idag, gud ballongerna! Snor lite bilder från facebook att lägga upp här sen...


För övrigt tänkte jag kanske byta till Nattstad, någon som också tycker det? (a) :D                                                                                                                                                                          Update: Kom på var jag har bilderna jga var säker på att jag tagit; i kameran. Ladda över dom imorgon bitti nu måste jag stänga  datan och sova... Smygbloggar (Hihi) just nu...                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Mwah! <3



















Av Lina - 7 december 2011 06:28

Ja såg de va snö, ja såg de va snö de va väl roligt, hurra!

Ja alla såg ju haglet eller vad det va som snö igår, även jag. Fick ju vinterkänslan! Gud... Vinter är så mysigt, hatar bara kylan.

-Stanna inne då.

-Neej, va tråkigt.


 

Jag ger er förrgårs oufit!

Tröja Gina Tricot

"Poncho" H&M

Treggings Ingen Aning

Tubhalsduk Gina Tricot


 

                                                                            Och gårdagens!                                                                               Linne Skill

Tröja H&M

Kofta Laos

Halsband Glitter

Örhängen Lindex

Jeans IngenAningOrkarInteGåOchKolla

Skor VOX


Bloggar senare när jag kommer hem! Kanske... Hoppas jag. Ses! <3

















Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards