cherrii ♥

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Lina - 4 december 2011 23:41

Videoinlägg, varsågod. Sämst ljud och bild (webbkamera).

För er som inte hör... Här är storyn.

Jag och Linnea (neansliv.devote.se) var påväg hem från busshållplatsen i Nödinge efter att ha sovit över hos Jenna (dendarjenna.blogg.se) sen igår... Linnea märkte efter en bit att nån gubbe framför oss saktade ner och vände sig om för att kolla på oss. Vi saktade ner och försökte skaka av honom genom att ta en omväg... Funka inte. Vid vårdcentralen var han långt före men svänge så att han såg oss. Han gick vidare men vände om och gick mot oss, då ringde jag pappa och sa åt honom att skynda (hade ringt honom förut och bett honom komma och möta mig). Min puls var skyhög och jag hade panik! Allt gick bra, han försvann sen men faan va rädd jag var!!! 


Jaja... Godnatt!

Av Lina - 4 december 2011 15:04

Våran asgrymma amatör-komedi-video! 

Starring:

Neansliv

DendarJenna

Cherrii 






Av Lina - 4 december 2011 10:29

Vi ligegr och kollar på Se7en fast nu är det frukostpaus ;)

Den går lite segt... Fast den är ändå bra!

 

Se7en 1995

Brad Pitt

Morgan Freeman

Gwyneth Paltrow

m.fl

IMDb betyg 8,7

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards