cherrii ♥

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Lina - 2 december 2011 23:15

Vi fick en bilduppgift förra veckan... 

Arrangera ett stilleben och fotografera det. Klar! Eller ok, jag var klar för längesen men har glömt att lägga upp det..! Men jag tänkte visa er mitt stilleben som jag skickade iväg till min bildlärare/klassföreståndare idag :)

Den är lite redigerad i färgerna... För att få lite liv i den ni vet!  

Av Lina - 2 december 2011 22:50

Ni kan nu se en ny design här på sidan! Har suttit/legat i minst en halvtimme och tragglat med olika tecksnitt för att jag först nu  fattade att man kunde ha andra tecksnitt här på bloggplatsen utom dom där vanliga tråkiga... (Dum)


Njut!

Av Lina - 2 december 2011 22:23

Sitter i sängen hos pappa under mit goooossssiga fjädertäcke och chattar med Linnea.... Hon är trötter men nänä, sova görs kl 02! 

  

Kanske ska läsa lite Vogue sen, eller Vampire Academy (Yttersta Offret)... :)


Hörs om nån timme eller så!

Av Lina - 2 december 2011 17:03

Jag är allmänt jäävla grinig och sur, blir oftast det hos pappa som jag är hos nu... Bara säger jäävla Ica-banken, etc etc inga julklappar/superduper mer än pank vilket blir det elr vafan som helst ni fattar läget.

Av Lina - 2 december 2011 11:44

Vi sitter här i skolan och skriker åt gamla pinsamma bilder..... Shit asså..! 

Det låter typ IIIIHHHHH! AAAHHH!!! OHMYGAAWWWWDDDDD!!!! TABORT! nEEJJJJJ!! Tuhuhuhuhu..... Tinnitusvarning? Elr nääejjj. :o Men eehh... Ska jag eller ska jag inte bjuda på nån av dom? Joo det gör jag för dom värsta finns på Jenna data. :)


Mockoshickilaa


 


 


 

Minnen <3


 

Åååååå va ful! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards