cherrii ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Lina - 6 november 2011 21:59

Imorgon är det dags igen. Skolan.

Dags för tidiga morgonar, bussturer, promenader, hårda bänkar och tunga gympaväskor. Och dessutom; stor redovisning imorgon! STOR!!! Och det hade jag totalt glömt bort! Så jag jobbar på ett bildspel och en presentation av Irländska sjöjungfrur... Merrows.

 


Jag veet att det är jätteintressant för er och ni hoppar i sofforna där hemma just nu men bloggdriften går det inte att säga nej till.   

Av Lina - 5 november 2011 15:00

Har nyligen fått hem en bok jag beställde, Macarons Cupcakes Cakepops och andra söta bakverk av Mia Öhrn. Macarons sen ju jättesöta och goda ut, och ja vill gärna göra dom!

Men i boken står det att man behöver mandelmjöl... Jag är allergisk mot alla nötter så det skulle inte gå för mig tyvärr, undrar nu om någon vet någon ersättning till amndelmjölet för nötallergiker?


Åt macarons i Laos och då var dom nötfria..

   

Av Lina - 5 november 2011 14:22

Mera bloggning än förut påväg!



Jag håller på och läser Elsas Mode + börjat kolla på tv3 play-serien Elsas värld (baserad på boken jag läser om du inte fattade det...) vilket gör mig vääldigt bloggsugen


Jaoo jaoo boken är braaa!

       


Ni märker väl att boken är sliten? Den är helt enkelt lånad på bibblan - free!

Av Lina - 2 november 2011 14:15

Ni har väl inte glömt att varje gång jag slår mitt läsarrekord ger jag er läsare en liten treat ;) <3 En tävling, speciellt videoinlägg eller något... Vi får se vad det blir. Mitt läsarrekord just nu ligger på 20...(Jag vet, patetiskt). Men kom igen! Hjälp mig då då?   

Av Lina - 2 november 2011 13:37

Ok, det är inte halloween idag. Men ikväll ska jag iväg till Nödinge (Wow vad långt!) men Becca, Linnea, Jenna o några till på halloween-kväll och skräckvandring med Mötesplats Ungdom. Skoj, fast jag är lite nervös för skräckvandringen...! Hatar sånt. Men trots allt: Jag överlevde en skräckvandring på midnatt i skogen med en grupp på typ knappt 10... Så..Det...Borde gå bra... Eller inte..

 



Dåså, dags att klä på mig o göra mig i ordning innan Becca kommer så vi kan gå till bussen :) Har städat hela morgonen...

Av Lina - 1 november 2011 16:14

Ni kan ha sett att bloggplatsen gjort bloggarna bredare... Det betyder att min header är för liten, jag behöver göra en ny. Var mest bara sugen på att skriva ett inlägg, för detta är väl ganska onödigt att skriva?

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards