cherrii ♥

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Lina - 20 november 2011 19:56

Mobbad bild med mitt handfat med, jag veettt.....


 

Detaljbild på luvan 


Tröja: eBay/ Rayli Summer

Jeans: Kappahl förra året...

Av Lina - 20 november 2011 17:57

Hej nu är jag hemma igen. :)

Det var inget speciellt idag, åkte till stan med 90 kr på fickan så what to do? Men jag lyckades fynda en fin ear cuff på Ur & Penn för 39 kr :D Fast vid närmare eftertanke undrar jag om jag verkligen borde ha köpt en svart fjäder... Med mitt mörka hår... :o

Mitt öra är ganska rött där för jag försökte av nån anledning klämma fast den.. :s


Jag var också och kollade på NKs julskyltning för i år! Dom öppnade den idag och jag lyckades få bilder på alla fönstrena...


       

Inte direkt bilder i toppklass, men har man bara mobil så har man.



  B

Av Lina - 20 november 2011 12:00

Halojjjsss!!!!! Det här är tidsinställt och jag är framme i stan ungefär nu... :) Har såklart inga bilder från framtiden att ladda upp men ni kan logga in på Dayviews.com och kolla cherrii  :D Jag kommer säkert att lägga upp bilder där via mobilen! ;)


Vi ses! <3


 

Arkivbild

Av Lina - 20 november 2011 10:44

Ni är bäst. Jag älskar er. Det har hänt, äntligen.

Nytt besöksrekord!!!

 


Som utlovat får ni en överraskning. Det blir någon form av videoinlägg, men det hinner jag inte nu... Ska snart in till GBG med Josse :D

Kommer nog ett tidsinställt om några timmar ;)

Av Lina - 20 november 2011 00:21

Nu har jag rännt runt och fixat bloggdesign, gästbloggat, gästbloggat lite till fast på Beccas blogg... Så nu ska jag sova. Om jag inte sover nu kommer jag bli hungrig. :)


 

Arkivbild på min Cubeecraft PedoBear <3

Presentation


Hej, välkommen att läsa om mitt liv. Det kanske inte låter så outstanding direkt, men det är väl det alla bloggar handlar om?

Other language?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Blogresponse

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Dayviews

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards